NAZIV PROJEKTA: NA KORAK DO KUPACA

Kratki opis projekta: 

Svrha projekta je unaprijediti konkurentnost,proširiti se na nova tržišta i povećati tržišni udio na postojećim tržištima koji će rezultirati stvaranjem novih radnih mjesta,povećanjem prihoda od prodaje,posebice izvoza,zauzimanjem većeg tržišnog udjela i poboljšanjem ostalih pokazatelja poslovanja.Radi daljnjeg uspješnog poslovanja tvrtka aktivno prati trendove na sve zahtjevnijem tuzemnom i inozemnom tržištu u branši klimatizacije i ventilacije te ulaže u nove tehnologije,računalne programe,strojeve i opremu,certifikate,znanje kao i razvoj zaposlenika te poboljšanje prodaje i marketinga. Za poboljšanje prodaje tvrtke nužno je napraviti značajan marketinški iskorak na tržištu, pridobiti povjerenje kupaca, pokazati im proizvode tvrtke, savjetovati ih po pitanju izrade i dizajna proizvoda, pružiti svu moguću tehničku pomoć pri dizajnu proizvoda, tehničkim izračunima, izračunima uštede energije, logističkom procesu odabira, narudžbe i dostave te post-prodajnim procesima održavanja i servisa.

Kako bi Prijavitelj mogao odgovoriti na sve zahtjeve kupaca,zadržati ih i privući nove,potrebno je ulaganje u marketing novih proizvoda kako bi postojeći i novi kupci bili pravovremeno obaviješteni o prednostima istih. Procjenjuje se da u budućnosti više pažnje trebati usmjeriti na marketing te osigurati stabilnost prihoda i poslovanja a sve u cilju povećanja obaviještenosti i povjerenja postojećih i novih kupaca. Također, povjerenje kupaca stiče se prvenstveno u osobnim kontaktima, preporukama drugih kupaca te vrhunskom uslugom. Kako bi se steklo povjerenje postojećih i novih kupaca potrebno je ulaganje u marketing direktnih kontakata, prezentacije proizvoda, tehničku podršku i prodajnu mrežu.

Sajam je jedinstveno mjesto za globalno prisustvo na kojem tvrtke iz branše ventilacije, klimatizacije i rashladne tehnike te upravljanjem energijom zajedno izlažu i traže globalne trendove, nova tehnološka rješenja i poslovne prilike u komercijalnom, industrijskom i stambenom sektoru. Na sajmu se lansiraju proizvodi i usluge s globalnim dosegom i stvaraju vrijedna poslovna i stručna partnerstva i odnosi te jačaju strateška savezništva s projektantima strojarskih instalacija, montažerima i svima uključenima u implementaciju rješenja i sustava za zgradarstvo i industriju

Cilj projekta je napraviti iskorak prema novim tržištima (EU i svijeta) koristeći međunarodne sajmove i skupove kao mjesto prezentacije proizvoda tvrtke,stručnosti i spremnosti za komercijalno-tehničku podršku kupcima u branši ventilacije i klimatizacije.Tvrtka će time biti prepoznata kao pouzdan partner s vrhunskim proizvodima i tehničkim znanjem (eng. know-how).

Uspješna implementacija projekta osigurat će:
– povećanje prihoda od izvoza za 137.345,00 Kn (min. 220%) do 2020 g.
– povećanje ukupnih prihoda za 927.576,00 kn (min 180%) do 2020 g.
– sklapanje 5 novih ugovora s inozemnim kupcima

Ukupna vrijednost projekta 493.400,00 Kn

Bespovratna sredstva EU iznose 395.550,00 Kn

Razdoblje provedbe projekta: 28.11.2017.-28.5.2021.

Kontakt osobe za više informacija: Luka Vrđuka mob. 099/3328 570

www.strukturnifondovi.hr

Na korak do kupca